قفسه بندی پانل راک
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

فضاسازان امین با مشاوره، طراحی و اجرای قفسه بندی پانل های راک در انواع مختلف به شما کمک می‌کند تا از فضای انبار خود بهترین و مناسب ترین بهره برداری را بکنید. قفسه بندی پانل راک دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده‌ایم :

1- قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی، ابزار‌ها و انبارهای میانی تولید را دارا می‌باشد.
2- طراحی شده جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط و سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک مخصوص. 
3- این نوع قفسه بندی از فریم‌های پیچ و مهره‌ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کفپوش مخصوص برای پوشش طبقات و تمامی دهانه‌ها تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر بوده و به صورت ردیف‌ها ی تک و دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد. 
4- فریم‌های قفسه بندی از اتصال ستون‌ها و بادبند‌ها ی افقی و مورب و بیس پلیت کف تشکیل می‌گردد که در عرض‌ها و طولهای مختلف تولید و معمولاً فریم‌های وسط هر ردیف به صورت مشترک می‌باشد. 
5- بازو‌ها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای ۴ یا ۵ ناخن می‌باشد که با جوش CO۲ به بازو متصل و برای بارگذاری‌ها ی مختلف و دهانه‌های متفاوت طراحی و اجرا می‌گردد این بازو‌ها به گونه‌ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می‌باشد. 
6- پوشش کف طبقات قفسه بندی پانل راک از نوع کفپوش مخصوص (پانل راک) می‌باشد که بر روی بازو‌ها (بدون پیچ و مهره) به تعداد مناسب و متناسب با عرض فریم تعبیه می‌گردد. 
7- محاسبات تحمل وزن بازو‌ها و کفپوش‌ها بر اساس بار یکنواخت و گسترده (KG/M ۲) و با توجه به نیاز مشتری و تعاریف انجام شده برای هر طبقه انجام می‌گیرد. 
8- ستونهای این نوع قفسه بندی به وسیله رول فرم تولید و نوع ستون و ضخامت آن بر اساس بارگذاری یکدستگاه و فاصله طبقات به علاوه بارهای وارده بر راهروبندی و فاصله اولین طبقه تا سطح زمین تعیین می‌گردد. 
9- در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از بالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه‌ها استفاده می‌گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. 
10- محاسبات تیرریزی راهرو‌ها وتعیین نوع تیر‌ها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می‌شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه می‌گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می‌باشد. 
11- رنگ کلیه اجزاء فریم‌ها با فام طوسی، کفپوش‌ها با فام طوسی و برای بازو‌ها و رابط‌ها با فام نارنجی آلکید آمید مایع می‌باشد و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می‌باشد. 
12- در این سیستم تعبیه جا کارتی بر روی بازو‌ها برای کد گذاری، راهنمای ورودی راهرو‌ها و... بنا به درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود.





:: برچسب‌ها: قفسه بندی , پانل راک , فضاسازان امین ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

قفسه بندی
قفسه بندی فلزی انبار
www.fazasazanamin.com
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان